POVRATAK U FORMU POSLE PRAZNIKA

Novogodišnji praznici su u toku, i poznato je da su Božićni obroci bogati, a vežbanje nije onoliko često koliko želite.
Onda, nakon što prođe “praznična groznica” većina ljudi shvati da su ispali iz forme i da što pre treba da počnu sa vežbanjemI glavom bez obzira kreće u teretanu bez ikakvog plana i programa vežbanja. Polako, tu se zaustavite.
Kako se motivisati da budete posvećeni svojim ciljevima? Kako da uopšte postavite svoje ciljeve i držite se svoje rutine? Poslušajte naših 5 saveta koji će vam pomoći da se vratite u formu posle zimskih praznika.

POČNITE POLAKO
Mnogi ljudi misle da će njihova forma ostati ista tokom pauze, i da će odmah nakon povratka u teretanu moći da rade istim tempom. Ovo je najveća greška koju možete da napravite. Telo nije spremno da radi istim tempom kao i pre pauze. Budite strpljivi, i počnite polako. Krenite sa jednostavnim vežbama i malim opterećenjem i postepeno povećavajte. Ne postavljajte sebi velika očekivanja. Trebaće vam nekoliko dana u teretani da biste se ponovo navikli na vežbanje.

VODITE RAČUNA O ISHRANI
Pridržavanje zdrave ishrane tokom praznika može biti teško. Bitno je da se vratite zdravoj i izbalansiranoj ishrani kada ponovo počnete da vežbate. Vašem telu će biti potrebne prave hranljive materije. Vodite računa da imate dobar unos proteina, masti i ugljenih hidrata. Birajte namirnice koje imaju visoku hranljivu vrednostTakodje, pravilna hidratacija je takođe veoma bitan faktor. Važno je da date sve od kako bi ste se što pre vratili u formu, a regulisanje ishrane pored treninga, je pravi način da to uradite.

POSTAVITE SEBI CILJEVE
Proces postavljanja ciljeva je veoma važan, jer vam pomaže da održite visok nivo motivacije. Efekti vašeg treninga i ishrane su vidljivi tek nakon nekog određenog perioda, tako da tada najčešće dolazi do demotivacije, jer rezultati nisu vidljivi onda kada ste vi to zamislili. Eto savršenog trenutno da postavite sebi ciljeve. Za početak, postavite sebi jednostavan i realan cilj. Ne razmišljajte odmah o velikim stvarima, za to je potrebno vreme. Veće ciljeve podelite na manje, i to vam može pomoći da postignete ono što želite. A kada postignete cilj, odvojite trenutak za sebe i nagradite se. To ne mora da bude nešto veliko, već nešto što će vam pomoći da se osećate zadovoljnijim i ponosnijim na sebe.

IZAĐITE IZ ZONE KOMFORA
” New Year = New ME ”
Ukoliko do sada niste bili fiziki aktivni, sada je pravo vreme da krenete. Januar, prvi mesec u godini je uvek u znaku donošenja novih odluka, velikih promena… Ne volite teretanu? Izađite iz zone komfora, donesite odluku, krenite u teretanu i postavite sebi izazov da izdržite mesec dana. Videćete, već posle prvog treninga ćete biti sigurni da ste uradili dobru stvar za sebe! Ukoliko se ne snalazite u teretani, ne brinite, naši personalni treneri su vam na raspolaganju, i sve što treba da uradite je da zakažete svoj probi personalni trening i prvi trening vas čeka.

KRENITE SA PRIJATELJEM
Ponekad vam može pomoći da budete motivisaniji ako imate prijatelja sa istim ciljevima kao i vi. Bićete jedno drugome podrška u toku vežbanja, a sa druge strane, uvek je zabavno kada imate nekog pored sebe ko će da deli sa vama iste “muke”, zar ne? 🙂

Čekamo vas u teretani,

SREĆNI PRAZNICI!


,