POPUST U PARU 13. – 15.02.

ŠTA AKO VAM DAMO RECEPT DA SE STALNO OSEĆATE ZALJUBLJENO?

Znamo kako to ide – u naletu motivacije, odlučite da sigurno počinjete. To je to! Probudićete se rano i svako jutro, pre posla, trčati najbrže do sad! Druga opcija je nakon radnog vremena, već spremne torbe, zaputićete se u teretanu i pokazati svima kako se to radi. Ali nakon nekoliko meseci (ili par dana, bez osuđivanja) stvari krenu naopako, a vaši treninzi padnu u drugi plan. Frustrirajuće, zar ne? Znajte da niste sami u svojoj borbi.

SVIMA posle nekog vreme motivacija odleti kroz prozor, a briga o sebi prestane biti prioritet. Prijateljski podsetnik – niste sebični ako brinete o sebi. Nebitno da li ste početnik ili ste već duže u fitnesu, mi smo tu za vas, da vam pomognemo da nastavite biti jaki i istrajni!

1. Pronađite svoj lični smisao
Za početak, pokušajte utvrditi šta vam vežbanje zapravo znači. Da li trening vidite kao obavezu koja se prosto mora uraditi ili kao poklon? Ako vam je i u mislima vežbanje teret, motivacija je sigurno vaš problem. Ako mislite o tome kao nagradi, ali vam i dalje ne prelazi u naviku, velike su šanse da se ne osećate prijatno da sebe stavite na prvo mesto. Vreme je da to promenite! Da. Nek vam i dalje porodica, posao i želje drugih budu na prvom mestu (ukoliko insistirate), ali na samo sat vremena pokušajte prioritet dati sebi (ili čak samo 30 minuta dnevno) Eto, izazivamo vas da probate!
Vežba je mnogo više
od običnog kretanja tela. Smanjuje stres, čini vas zdravijim i potvrđuje šta sve možete postići ako se jednostavno odlučite na to. Jednom kada zaista uvidite efekte koje redovnog vežbanja ima na naše raspoloženje, sreću, izgled i ukupnu sposobnost obavljanja svakodnevih obaveza, obećavamo vam, zaljubićete se i nijedan odlazak u salu više nikada vam neće teško pasti. Ako nam i dalje ne verujete na reč, jednostavno je, dođite na samo jedan trening, dajte sve od sebe i to kako se budete posle osećali, stavite na papir, upoređujući sa onim kako ste se osećali dan pre treninga. Probajte.

2. Odaberite odgovarajuće doba dana
Svi smo različiti u svemu, pa tako i u vežbanju. Neki ljudi smatraju da su produktivniji čim se probude, drugi svoju pojačanu energiju osete tek u popodnevnim časovima, dok treća grupa smatra da najbolje funkcioniše nekoliko sati pre spavanja. Ekperimentišite! Kada vama trening najviše prija? Probajte vežbati u različito doba dana i pratite svoje performanse. Odaberite vreme dana koje je najproduktivnije za vas.

3. Otkrijte svoj omiljeni trening
Svaki proces zaljubljivanja podrazumeva i određeni nivo uživanja, zar ne? Neki ljudi ne mogu podneti vežbanje u teretani, ali jedva čekaju da zauzmu svoje mesto na cycling-u. Drugi ljudi vole istezanje i jogu. Iako je važno da se uključe kardio i trening snage u fitnes rutinu, takođe je jako bitno da radite ono što volite. Ponuda je, pogotovo u današnje vreme, jako raznovrsna, na vama je da bukvalno, samo izaberete. Probajte sve, a osmeh će vam reći koji je pravi. Zar se na kraju ne svodi sve samo na ono što nam mami osmeh?

4. Postavite male ciljeve i napravite strategiju
D
obro je imate generalni cilj, kao na primer: smršaću, nabaciću mišiće itd… Ali bez plana, to može bio previše nejasno za ostvariti. Vaš cilj treba da bude što precizniji, tako da možete raditi na tome i ostvariti ga. Šta tačno želim da postignem i kako? Zašto želim to da uradim? Postavite realan cilj sa vremenskim ograničenjem. Ukoliko vam treba pomoć, naš tim stručnjaka vas čeka sa savetima koji će vam pomoći da promenite način života i zaista svi uživamo u tome!

5. Ne zaboravite nagraditi sebe
Odmah ste pomisli na neku hranu, priznajte! Znali smo! Ponekad, ali ne prečesto, to je zaista pravi način. Date sebi malo oduška, u redu je. To ipak nije jedini način. Možete se nagraditi masažom, mišići će vam sigurno biti zahvalni. Možda kupiti novu garderobu i istaknuti novu figuru? O da! Vi izaberite najbolji način za vas i proslavite svoj uspeh. Možemo slaviti i zajedno!

Sad nam samo odgovorite na jedno pitanje:
Kada se vidimo na treningu?


,