Sagorevanje kalorija – CARDIO

Visoko intenzivni trening – CARDIO

Visoko – intenzivni treninzi sagorevaju veliki broj kalorija i poboljšavaju izdržljivost i snagu. Dizajnirani su za ljude koji ne žele napredne koreografije, nego potpuni fizički izazov. Jednostavan, kompletan i efikasan trening gde je potrošnja velikog broja kalorija zagarantovana.

Cardio treninzi: Body Combat, Booty express, Interval, Circuit, TRX cardio, Box i Cycling
(kliknite na + pored naziva da saznate više)

Treninzi visokog inteziteta su:

Body Combat

BODYCOMBAT™ je najmoćniji grupni kardio trening koji će vas ostaviti bez daha! Ovaj žestoki i energični program nastao je kao kombinacija pokreta preuzetih iz raznih borilačkih veština kao što su boks, karate, taekwondo, mai tai i tai či.

Uz efektnu muziku i sjajne intruktore, doživećete neverovatno BODYCOMBAT™ iskustvo zbog kog je ovaj program najpopularniji kardio trening na svetu!

Za samo 55 minuta visoko intezivnog, borilački inspirisanog treninga, potrošićete 737 kalorija, a kao rezultat ćete dobiti tonirane i izvajane mišiće, povećaćete snagu i kondiciju i izgraditi veće samopouzdanje!

 

Intensity Level: Početni, srednji i napredni nivo

Workout Type: Cardio trening, povećava agilnost, kondiciju i izdržljivost

Cycling Indoor

Indoor Cycling predstavlja vožnju stacionarnog bicikla u formi grupnog fitness programa. Tehnike i kretanja su preuzeti iz sportskog biciklizma. Zbog veoma proste tehnike na ovom času, fokus se može mnogo više usmeriti ka razvoju kardiorespiratorne forme. Jačamo srce i povećavamo kapacitet pluća, a uz to i veoma lepo oblikujemo noge i zadnjicu. U našem centru možete probati nekoliko različitih oblika ili profila Cycling treninga:
Fartlek profil – zamišljeni teren po kojem vozimo je veoma različit, smenjuju se ravnice i brda uz česte promene opterećenja i tempa. Srednjeg i višeg intenziteta i pogodan je za sve naše članove.
HEE – High End Endurance – je profil višeg intenziteta gde nam je fokus da srčana frekvencija bude u opsegu od 75 – 85% od maksimalne. Razvijamo izdržljivost i snagu. Namenjen je našim članovima u nešto boljoj fizičkoj formi.
EI – extensive interval – profil gde se smenjuju intervali rada i odmora za razvoj snažne izdržljivosti. Intervali rada su dvostruko duži od intervala odmora. Ovaj profil je srednjeg i višeg intenziteta i svi naši članovi su dobrodošli.
HILL – predstavlja vožnju po brdima. Visoko opterećenje i sporiji tempo okretanja pedala sigurno će zategnuti mišiće nogu, ali i dobro ojačati srce. Preporučujemo članovima u nešto boljoj fizičkoj formi.

Trajanje treninga: 55 min ili 30 min, zavisi od termina.

Intensity Level: Početni, srednji i napredni nivo

Workout Type: Kondicija, snaga, izdržljivost

Interval

Interval predstavlja univerzalni trening gde se prepliću intervali vežbi snage i intervali kardio vežbi. Zanimljiv, sveobuhvatan i efikasan trening. Mnoštvo funkcionalnih vežbi sa tegovima i steperima podići će srčanu frekvenciju do maksimuma i napraviti efekat sagorevanja kalorija i do 12 sati kasnije.
Srednjeg i višeg intenziteta tako da je prevashodno namenjen članovima u nešto boljoj fizičkoj formi.
Traje 55 minuta.

Intensity Level: Srednji i napredni nivo

Workout Type: Kondicija, agilnost, snaga i izdržljivost

TRX Cardio

TRX Cardio – naziva se još i „viseći“ ili Suspension training. Koristimo TRX rekvizit koji predstavljaju dve zakačene trake s hvataljkama uz pomoć kojih možemo da izvedemo bezbroj funkcionalnih vežbi. TRX trening ima prednost u odnosu na uobičajene treninge snage jer ljudsko telo radi kao celina, bez izolacija samo jedne mišićne grupe.
Trening je namenjen svim našim članovima, jer opterećenje pri vežbanju na TRX rekvizitu se veoma lako menja, promenom ugla tela u odnosu na podlogu.
Traje 55 minuta.

Intensity Level: Srednji i napredni nivo

Workout Type: Kondicija, agilnost, izdržljivost

Circuit

Circuit ili „kružni” tening je jedan od naših najzanimljivijih treninga. Funkcionalni trening uz mnoštvo različitih rekvizita i interesantnih vežbi na steperu, TRX-u, srunjači, koji vam nikad neće biti monoton i isti. Dok se jedna mišićna grupa odmara, druga radi i na taj način sagorevamo mnogo više kalorija i imamo veći uticaj na razvoj svih funkcionalnih sposobnosti.
Kružni trening je srednjeg i višeg intenziteta, ali se vežbe mogu prilagoditi svakom našem članu.
Traje 55 minuta.

Intensity Level: Napredni i visoko intenzivni

Workout Type: Kondicija, snaga, izdržljivost

Booty Express

Booty Express je trening koji će vas oblikovati. Mnoštvo vežbi za bedra i noge će doprineti snazi i izdržljivosti, kao i zagarantovano lepoj formi. Ovo je jedan od naših najpopularnijih treninga i to ne bez razloga. Uz laku koreografiju i teške čučnjeve i iskorake, želje se brzo ostvaruju. Dame ga jednostavno obožavaju!
Čas je srednjeg i višeg intenziteta.
Traje 30 minuta i lako se kombinuje s ostalim grupnim treninzima.

Intensity Level: Početni, srednji i napredni

Workout Type: Kadrio, snaga, tonus mišića

Power Box

Power Box je rekreativni trening boksa. Izvodi se s partnerom uz pomoć rukavica i fokusera za udaranje. Članovima se savetuje da nabave svoje bandažere kako bi im trening bio prijatniji. Uz bokserske tehnike udaraca rukama, izvode se i udarci nogama, kao i vežbe snage i izdržljivosti. Na taj način se jača celo telo i sagoreva mnogo kalorija.
Power Box je trening srednjeg i višeg intenziteta, ali se vežbe uvek mogu prilagoditi svakom članu.
Traje 55 minuta.

Intensity Level: Srednji i napredni

Workout Type: Kondicija, agilnost, izdržljivost, koordinacija