Cardio

CARDIO

Visoko – intenzivni treninzi poboljšavaju izdržljivost i snagu. Dizajnirani su za ljude koji ne žele napredne koreografije, nego potpuni fizički izazov. Jednostavan, kompletan i efikasan trening gde je potrošnja velikog broja kalorija zagarantovana.

Cardio treninzi: Body Combat, Body Vive, TRX, Interval, MBW i Cycling

 

 

Cardio

Body Combat

BODYCOMBAT™ je najmoćniji grupni kardio trening koji će vas ostaviti bez daha! Ovaj žestoki i energični program nastao je kao kombinacija pokreta preuzetih iz raznih borilačkih veština kao što su boks, karate, taekwondo, mai tai i tai či.

Uz efektnu muziku i sjajne intruktore, doživećete neverovatno BODYCOMBAT™ iskustvo zbog kog je ovaj program najpopularniji kardio trening na svetu!

Za samo 55 minuta visoko intezivnog, borilački inspirisanog treninga, potrošićete 737 kalorija, a kao rezultat ćete dobiti tonirane i izvajane mišiće, povećaćete snagu i kondiciju i izgraditi veće samopouzdanje!

 

Intensity Level: Beginner, medium, advanced level

Workout Type: muscles tonus, increase strength and fitness

Cycling

Tokom ovog treninga naučićete osnovne tehnike biciklizma u zatvorenom prostoru. Ne treba Vam mnogo iskustva, ali Vam savetujemo da odradite bar jedan čas uvodnog treninga.

Cycling je prilagođen svim nivoima. Srčana frekvencija se kreće između 65 – 90 %.

Tokom ovog treninga, vežbe su jednostavne kao i tehnika i koreografija. Indoor Cycling nije trening visokog intenziteta, ne opterećuje zglobove kolena i kukove više nego ostali kardio treninzi. Takođe, Indoor Cycling časovi su zabavni što čini da Vam vreme prolazi brže.

Ovo je idealan trening za poboljšanje kardiovaskularnog sistema. Srce i pluća čine kardiovaskularni sistem, i što ih više trenirate, poboljšaćete njihovo stanje. Ovaj trening takođe poboljšava protok krvi kroz Vaše telo i ubrzava protok kiseonika. A to vodi do smanjenja holesterola i bržeg sagorevanja masti.

Povećava potrošnju kalorija i ubrzava metabolizam, što ga čini idealnim treningom za smanjenje telesne težine. Tokom časa, srčana frekvencija se povećava za oko 80%, što je odlično kad je u pitanju sagorevanje masti. Takođe, korišćenjem mišića ramenog pojasa, kukova i torzoa, poboljšava se stav i držanje tela.

Indoor Cycling pomaže i u razvoju snage mišića nogu.

Prednosti:

– Velika potrošnja kalorija
– Manje opterećenje na zglobove od ostalih kardio treninga
– Poboljšanje kardiovaskularnog sistema (srca i pluća)
– Poboljšanje protoka krvi kroz celo telo
– dličan način za smanjenje telesne težine
– Povećanje snage mišića nogu i tetiva
– Veoma pijatan i zabavan način za sticanje dobre forme

Intensity Level: Beginner, medium, advanced level

Workout Type: Condition, strength, endurance

Interval

OPIS PROGRAMA
Intervalni trening je jedan od najboljih načina da smanji procenat masti u telu i poboljša kardiovaskularna izdržljivost. Aerobni intervali udruženi sa elementima snage i izdržljivosti predstavljaju najbolju formulu za intenzivan trening sa maksimalnim rezultatima.Ovaj čas može biti u obliku individualnog ili kružnog treninga.

CILJNA GRUPA
Ovaj grupni program je pogodan i za početnike i za napredne vežbače koji žele da uključe lagane arobne vežbe uz vežbe oblikovanja kroz osnovne pokrete kao što su čučnjevi, sklekovi i trbušnjaci.

FOKUS/SVRHA/CILJ TRENINGA
Cilj intervalnog treninga je jačanje i oblikovanje celog tela, zatim razvoj kardiovaskularnog sistema, koordinacije i izdržljivost. To je složen čas koji će Vam pomoći da otkrijete „radost“ vežbanja. Veoma je pogodan za razvoj forme koja Vam je neophodna za ostale treninge sa više vežbi snage.

PROGRAM
Ovaj čas traje 45 – 60 minuta i obuhvata tradicionalne vežbe visokog i niskog intenziteta kako bi se omogućio neprekidan rad (trening) sa ili bez step klupe. Pokreti na ovom intervalnom programu su ritmični sa dosta ponavljanja i angažuju veliki broj mišićnih grupa koristeći razne rekvizite i sopstvenu težinu tela. Na ovaj način unapređuje se snaga, izdržljivost i ubrzava metabolizam.

Intensity Level: Beginner, medium, advanced level

Workout Type: Coordination, agility, strength, endurance

TRX

Radi se o teningu na kojem osoba koristi sopstvenu težinu kao opterećenje. Prilagođavajući ugao i položaj tela dobijamo više od 300 različitih vežbi u kojima se koristi sopstvena telesna težina i koje nam pomažu da postignemo bolju kondiciju i efikasnije izvođenje vežbi. Ako uzmemo u obzir da intenzitet treninga menjamo samo različitim položajem tela, vežbe Suspension treninga su sigurne i efikasne za sve bez obzira na nivo trenutne kondicije-od 60-ogodišnjaka do profesionalnih sportista.

Suspension trening ima prednost u odnosu na uobičajene treninge snage jer ljudsko telo radi kao celina, svi mišići zajedno, a ne samo kao zbir mišićnih grupa. Svaka TRX vežba gradi pravu funkcionalnu snagu i istovremeno poboljšava fleksibilnost, ravnotežu i stabilnost trupa.

 

Intensity Level: Beginner, medium, advanced level

Workout Type: Condition, strength, endurance

Body Vive

BODY VIVE će sagoreti kalorije i pomoći ti da izgradiš svoj fitnes nivo i snagu, dok istovremeno unapređuješ nivo energije, fleksibilnost, balans, pokretljivost. Ovo je program koji će te naučiti da se pravilno krećeš i da vladaš tehnikom vežbanja – i biće to izvanredan dodatak drugim tipovima treninga.

Proverite zašto su vežbači širom sveta oduševljeni ovim treningom. I uživajte u rezultatima.

Intensity Level: Beginner, medium

Workout Type: Condition, strength

MBW

Metabolic Body Workout

Glavni cilj MBW jeste povećanje potrošnje kiseonika nakon fizičke aktivnosti (EPOC), što za posledicu ima i uvećanje kalorijske potrošnje 36 do 48 sati nakon vežbanja.

Vežbe traju kratko, intenzivne su i različito stimulišu organizam vežbača, dok ceo trening traje 45 minuta. MBW nudi veliku mogućnost varijabilnosti opterećenja tokom treninga, npr. upotreba step klupa dovešće do povećanja srčane frekvencije kao i potrošnje kiseonika. Pokreti su laki, tako da osobe različitog nivoa fizičke forme mogu da ih izvode, ali su sa druge strane intenzivni, pa ih svako prilagođava svojim trenutnim fizičkim karakteristikama. Učešćem u ovm treningu razvijaćete eksplozivnu snagu, agilnost, ravnotežu i još mnogo toga, a rezultate koje možete da očekujete jesu bolja fizička forma, izgled i raspoloženje.

MBW biće Vaš izbor zbog jedinstvene strukture treninga dizajnirane u okviru 45 minuta, kao i svoje efikasnosti.

Intensity Level: Beginner, medium, advanced level

Workout Type: Condition, strength, endurance