Strength

STRENGTH

Treninzi snage idealni su za jačanje i oblikovanje mišića. Takođe su, zahvaljujući efektu ponavljanja savršeni za sagorevanje masnog tkiva na pojedinim delovima tela kao i za oblikovanje figure. Izuzetno su popularni kako za muškarce tako i za žene jer daju brze rezultate.

Strenght treninzi:  Body Pump, Core, Bosu

 

 

 

Strength

Body Pump

BODY PUMP je trening snage za koji se koriste steper, šipka i tegovi. Pripada grupi Les Mills treninga. Fokus treninga je na velikom broju ponavljanja, čime razvijamo izdržljivost u snazi i fino oblikujemo sve grupe mišića. Vežbe su koordinaciono proste i svima poznate, a u njih spadaju čučnjevi, iskoraci, sklekovi, potisci i slično.
Trening je srednjeg i višeg intenziteta. Uz korekciju spoljašnjeg opterećenja, pogodan je za sve članove.
Traje 55 minuta ili 30 minuta.

Intensity Level: Početni, srednji i napredni

Workout Type: Snaga, izdržljivost

Core Express

Core Xpress ima za cilj aktivaciju centralnog dela tela koji obuhvata mišiće stomaka, kako pravi (rectus abdominis) tako i bočne stomačne mišiće, erektore kičmenog stuba, mišiće glutealne regije, kao i posrednu aktivaciju i ostalih posturalnih mišića. Prednost Core Express treninga je povećanje funkcionalnosti celog tela, vodeći se pravilom „jak trup, jako telo“. Ovaj grupni trening povećava izdržljivost i ima metaboličke efekte, zbog velikog broja aktiviranih mišića. Trening se radi na strunjači i sa ili bez tegova. Svi članovi su dobrodošli, bez obzira na nivo fizičke forme.
Traje 30 minuta i samim tim se odlično kombinuje s ostalim grupnim treninzima.

Intensity Level: Početni, srednji i napredni

Workout Type: Snaga, izdržljivost, agilnost

Bosu Flow

Bosu FlowBosu lopta ili „BOSU Balance Trainer” predstavlja specifičan rekvizit u obliku polulopte. Konstruisan tako da s jedne strane ima ravnu platformu, a sa druge gumenu poluoptu, veoma je pogodan za razvoj ravnoteže, ali i snage i stabilnosti kora (core). Vežbanje na BOSU trenažeru je veoma raznovrsno i zanimljivo. Bosu Flow počinje funkcionalnim zagrevanjem mišića, zglobova i ligamenata, potom se prelazi na setove vežbi, u različitim stavovima i položajima, koji su veoma efikasni i zanimljivi.
Nižeg i srednjeg je intenziteta i namenjen je svim članovima, od početnika do vrhunskih sportista.
Traje 55 minuta.

Intensity Level: Niži i srednji

Workout Type: Snaga, izdržljivost, fleksibilnost