Strength

STRENGTH

Treninzi snage idealni su za jačanje i toniranje mišića. Takođe su, zahvaljujući efektu ponavljanja savršeni za sagorevanje masnog tkiva na pojedinim delovima tela kao i za oblikovanje figure. Izuzetno su popularni kako za muškarce tako i za žene jer daju brze rezultate.

Strenght treninzi:  Body Pump, C-core

 

 

 

Strength

Body Pump

BODY PUMP je trening snage za koji se koriste steper, šipka i tegovi manjih težina (od 1,5Kg do 5Kg). Tajna uspešnosti ovog programa je tzv. REP EFEKAT, koji podrazumeva trening sa malim opterećenjem uz veliki broj ponavljanja. Upravo to je ono čime se postiže brzo oblikovanje svih mišića.
Postoje opcije višeg i nižeg intenziteta treninga, tako da je pogodan za sve, od početnika do iskusnih vežbača.
Ovaj program aktivira sve mišiće i idealno ga je kombinovati dva do tri puta nedeljno, sa različitim kardio treninzima.
BODYPUMP je trening koji daje najbrže rezultate.

Intensity Level: Beginner, medium, advanced level

Workout Type: Strength, endurance

C-Core

C-Core je moćan kružni trening sa 32 vežbe koje se uglavnom se rade na strunjačama. Izvođenje svake vežbe traje oko 50 sec. Nekolicina vežba se izvodi u položaju upora, što ovaj trening čini pogodnim za svaki nivo fizičke forme. Trening se završava laganim vežbama istezanja.

Prednost C-Core treninga je povećanjne funkcionalnosti celog tela, vodeći se pravilom „jak trup, jako telo“. Ovaj grupni trening povećava izdržljivost i ima metaboličke efekte, zbog velikog broja aktiviranih mišića.

Cilj je da se opusti centralni deo tela (trup) i da se poboljša disanje.

Intensity Level: Beginner, medium, advanced level

Workout Type: Functional, strength